Se apropie cu pași repezi sezonul festiv și sunteți în căutarea unei idei originale pentru a vă înveseli mediul profesional? De ce să nu
organizați un
concurs de
pulovere de Crăciun la
birou? Această tradiție anglo-saxonă, cunoscută și sub numele de “Ugly Christmas Sweater” (puloverul urât de Crăciun), presupune îmbrăcarea celor mai kitschoase și ieșite din comun pulovere posibile în
zi specială
. Iată cum să organizați acest tip de eveniment în cadrul companiei dvs.
Cuprins
-
1. Convingeți conducerea și colegii
-
2. Alegeți o dată pentru concurs
-
3. Determinați regulile concursului
-
4. Promovați evenimentul la nivel intern
-
5. Organizați ziua concursului
-
6. Împărtășiți rezultatele și fotografiile
1. Convingeți conducerea și colegii
Pentru ca
această zi să fie un succes, este esențial să
convingeți
conducerea
și toți colegii dvs. să ia parte la această competiție distractivă. În special, le puteți prezenta beneficiile acestui eveniment
:
- Întăriți coeziunea și buna înțelegere în cadrul echipei.
- Încurajați creativitatea și exprimarea personală.
- Aduceți
o notă de fantezie și lejeritate în timpul sezonului festiv. - Permiteți angajaților să arate că știu, de asemenea, cum să se distreze și să împărtășească momente bune împreună.
Înființați
un comitet de organizare
Pentru a pregăti, cât mai bine, această zi, puteți înființa o
echipă de organizare
formată din voluntari din diferite departamente. Acest comitet va fi responsabil de definirea termenilor și condițiilor concursului, de comunicarea cu angajații și de asigurarea bunei desfășurări a evenimentului.
CITEȘTE ȘI: Creați un pulover de Crăciun fantastic pentru
câinele dumneavoastră
2. Alegeți o dată pentru concurs
Este important să
găsiți o
dată
care să convină tuturor pentru a vă organiza concursul de pulovere de Crăciun. Preferați o zi din timpul săptămânii, când majoritatea angajaților vor fi prezenți și disponibili. Nu uitați să luați în considerare orice constrângeri profesionale sau personale pe care le poate avea fiecare.
Gândiți-vă la sărbătorile de sfârșit de an
Perioada sărbătorilor de sfârșit de an este adesea sinonimă cu timpul liber pentru mulți angajați. Așadar, asigurați-vă că alegeți
o dată
suficient de
nainte de
sărbătorile de Crăciun
pentru a permite cât mai multor persoane să ia parte la acest concurs.
3. Determinați regulile concursului
Pentru ca
concursul să fie cât mai distractiv și interesant, este esențial să stabiliți
reguli
clare și
precise
.
Iată câteva idei
:
- Definiți criteriile de evaluare: originalitate, creativitate, aderență la temă etc.
- Specificați
dacă puteți participa singur sau ca parte a unei echipe. - Indicați dacă jumperul trebuie să fie cumpărat sau făcut de dumneavoastră.
- Impuneți un termen limită pentru realizarea săriturii (de exemplu, o săptămână sau o lună înainte de concurs).
Oferiți categorii și premii
Pentru a condimenta
concursul și a recompensa eforturile tuturor, gândiți-vă să creați
categorii diferite
(de exemplu: cel mai kitsch jumper, cel mai creativ, cel mai tradițional etc.).) și oferiți
premii atrăgătoare
câștigătorilor.
4. Promovați evenimentul la nivel intern
După ce data a fost aleasă și regulile stabilite, este timpul să
comunicați cu
angajații
pentru a-i anunța despre concurs. Utilizați
diferite mijloace pentru a ajunge la cât mai multe persoane
:
- Afișați postere
în zonele comune (cafenea, săli de ședințe etc.). - Trimiteți
un e-mail informativ tuturor angajaților. - Vorbiți despre acest lucru la ședințele de echipă sau în pauzele de cafea.
- Creați un eveniment pe rețeaua socială internă a companiei, dacă aveți una.
CITEȘTE ȘI: Unde puteți găsi pulovere de Crăciun ecologice?
Reamintiți periodic participanților
Nu uitați să reamintiți periodic
data concursului, regulile și premiile care urmează să fie câștigate pentru a vă motiva colegii să participe. De asemenea, le puteți oferi câteva idei sau sfaturi pentru a-și confecționa puloverul de Crăciun.
5. Organizați ziua concursului
În ziua cea mare, asigurați-vă că totul este pregătit pentru a primi participanții și puloverele lor de Crăciun. Planificați un
spațiu pentru a
afișa
creațiile tuturor, precum și un
colț foto
pentru a imortaliza ziua.
Organizați concursul
Pentru a
face evenimentul și mai convivial, gândiți-vă să oferiți
divertisment în
jurul temei Crăciunului
: quiz, blind test, degustare de specialități culinare etc. Gândiți-vă să organizați
oferirea premiilor
pentru câștigătorii concursurilor la sfârșitul zilei.
6. Împărtășiți rezultatele și fotografiile
După concurs,
mulțumiți tuturor participanților
pentru implicare și bună dispoziție. Puteți împărtăși rezultatele, fotografiile și anecdotele zilei pe rețeaua socială internă a companiei sau în cadrul unei reuniuni a echipei.
Păstrați o amintire de durată
Acest eveniment va lăsa fără îndoială o impresie de durată și va consolida legăturile dintre angajați. De ce să nu profitați de ocazie pentru a crea un
album foto care să
reunească cele mai bune fotografii ale zilei? În acest fel, veți putea privi în urmă la acest moment unic petrecut împreună la birou.
Prin urmarea acestor câțiva pași, concursul vostru de pulovere de Crăciun la birou va fi un succes! Așa că nu mai așteptați, puneți-vă
puloverele Santa
și porniți în aventură.
Articole similare
:
De ce sunt atât de populare puloverele urâte de Crăciun?
Creați un pulover fantastic de Crăciun pentru câinele dumneavoastră
Cum se face un pulover urât de Crăciun?
Când să porți un pulover urât de Crăciun?